Carlsberg kampagne – og det var Danmark

01-06-2018

Carlsberg har gennem mange år været sponsor hos DBU, og har i forbindelse med sommerens VM i fodbold, som en del af deres kampagne på dette netop dette store event, fået monteret flotte reklamer på en stor del af deres distributions lastbiler, som er udstyret med Flexsign skinnesystem. Kampagnen ruller overalt i gadebilledet på lastbilerne helt frem til VM slutrunden er vel overstået.

Flexsign koordinerer hele kampagnen

Flexsign varetager hele opsætning fra start til slut og koordinerer og udfører hele kampagnen. Reklamerne er lavet med digitalt tryk i høj kvalitet og er utrolig slidstærke og nedtages efter endt kampagneperiode og erstattes af nye flotte kampagner. Nedtagningen og skiftning af kampagnen tager med Flexsigns unikke skinnesystem mindre end 30 minutter og kan ofte klares samtidig med lastning af lastbilerne.

Flexsign ønsker al mulig held og lykke til de danske spillere på banen, og naturligvis til de danske roligans på lægterne.

Tilbage